2011/02/21

Banyan Tree SPA @Phuket

情人節果日
我地安排左去Banyan Tree做SPA
做完剛好dinner time

係果度食埋個黑暗中的意大利buffet
因為我地揀左坐outdoor
d燈又唔多
差d連自己碟食物都睇唔到

去到check in,送上一杯冰凍嘅lemongrass tea....好涼快呢


之前online booking已經揀左lee個180mins嘅treament package....
(其實我每次都揀同一個,因為個Rain Shower實在正到冇朋友.....


揀埋要邊種massage,就入SPA villa啦


做完massage就去lee個池bath soak x15mins....好正 !!


之後就入lee間房做steam, scrub, face mask, hairwash,同10個花灑頭嘅rainshower,真係超正...完全訓係度唔駛郁...


話甘快又做完啦....
refreshments有tea, 生果&乳酪.....


又係補倉嘅時間,lee隻香薰incense我用左好多年,每支可燒45mins...好好用,燒出黎唔大煙...聞得好舒服...每次去Banyan Tree都要大量入貨,VIP有20% off..

極力推介 >>> Champaka


另外泰國品牌HARNN我都好鍾意,入左少少貨


沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"