2012/01/30

SHANGHAI TANG x NESPRESSO

 受唔住各方嘅誘惑
卒之輪到我敗左lee個玩具
NESPRESSO

遲就遲左d
不過有心唔怕遲

其實舊年出左lee個model嘅時候
我已經好心郁
佢嘅外型好輕巧
細細個好啱我lee個就黎迫爆嘅廚房

由於XX唔太好咖啡
當時恐怕買返黎只係得我一個人飲
lee個就係遲遲未買嘅原因
直到今年新年期間
去左叻叻豬契爺契媽屋企拜年
XX真真正正試飲左一杯之後
佢都覺得OK
於是就決定買個番黎
YEAH YEAH YEAH

PIXIE係NESPRESSO暫時體積最細嘅一部
所以我就揀左佢

 顏色方面
我揀左Steelblue
襯番廚房一組藍色嘅櫥櫃


 購買當日我好雀躍咁睇緊咖啡機時
反而XX就對lee個Capsule Holder好有興


 為慶祝今年龍年
上海灘同Nespresso crossover
出左一系列產品
有咖啡機, Capsule Holder & Cup Se


XX話點都要買埋lee個Capsule Holder
咁又係幾靚嘅


 個盒分兩層
每層可以放16個capsule


 望落去又真係好鬼grand


 返到屋企
當然第一時間整兩杯出來


XX都大讚好飲
咁我問佢以後每日飲一杯得唔得?
佢話都OK啦


如果大家未買
可以去專門店試飲先
相信你都一定會愛上


記得買果陣要買埋奶壺
lee個好緊要架


下一步想做嘅
就係去學拉花
有冇人陪我去??

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"