2012/10/15

HAPPY HAPPY Birthday

 去完台北回來後
好友們紛紛相約為我慶生
還送上很多很別緻的禮物
多謝大家

得到大家的厚愛
11R實在太感動

到了正日
當然留番同XX慶祝

今年XX送我的生日禮物
真係"HAPPY HAPPY" Birthday
大家還記得今年年中的志在必得事件嗎?
我心愛的車牌卒之可以掛上車啦

其實心目中一直都好喜歡MINI
不過多心的我對Audi A1又有少少鍾意
可惜那天去Audi睇車的時侯
原來只剩下白色

所以最後都係折返MINI
揀番我心儀的顏色

MINI下批船期剛巧有我揀的顏色
所以下個月頭就有啦
否則要等4個月

YEAH YEAH YEAH

 今年同往年一樣
XX都係神秘地揀地方食飯

晚上帶左我去灣仔一幢商業大廈
原來內有乾坤

MIRROR
一間今年拎左米豬蓮一星嘅法式餐廳


我地order左5 course Tasting Menu


 Amuse Bouche
Moon fish配上lemon mousse及mini herbs
配搭味道好清新
即刻開胃哂


 Brown Crab Jelly
White & brown crab meat, crab roe with gaspacho dressing


 杯底全是蟹膏
上面是一層西班牙凍湯jelly
再配上crab meat及蟹籽
真係超級十分美味
我比100分


 Tiger Prawn
Caviar, "Mollet" farm eggs, edible flowers

右邊的Tiger Prwan整個外層抹上蝦膏
蝦本身是半生熟

左邊是炸過的溫泉蛋
下面是蝦肉
上面鋪上魚子醬及金箔

成件藝術品
唔駛食見到都開心


 Maine Lobster Ravioli
Sweetbreads, eggplant puree, cheese & lobster sauce

面層綠色的是pasta
下面是好鮮甜的lobster
底層是茄子蓉

味道配搭得很好
好喜歡


 Prime Grade Black Angus Beef Filet Mignon
Bacon, pearl onion,  white mushrooms, puree & hunter sauce

牛柳超級嫩
入口基本上唔駛"趙"
配菜同個sauce都好好味


 Cheese Selection from France


 唔駛揀
樣樣都有少少


 Caramel Chocolate Cake
Figs, Chocolate biscuits, crispy caramel


 Petits Fours
黑嘉侖子macaroon


 Earl Grey


 雖然地方細細
但十分有水準
可見大厨花了很多心思創造菜式

lee度係open kitchen
大厨整晚都自己落手落腳
每枱客人離開時都親自歡送
極力推介

除左我生日
叻叻豬都同我同一日生日架


媽咪祝叻叻豬貓體健康,開開心心
Happy Birthday

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"