2013/05/13

吃喝玩樂慶生 @Osaka 2013 - 大阪篇

 XX慶生之旅
今年同往年一樣
都是揀左去Osaka

不過今次有少少唔同
因為我安排了生日那天
會往和歌山白浜溫泉旅館慶祝

我和XX也是第一次去
心情很興奮

早在三月前已經book好哂
上網睇定d交通等
又再鄉下婆出城
今次之行
除了慶生外
還有任務要把橙盒帶回來
甚麼橙盒
請繼續看下去

與東京比較
大阪真的好方便

3pm下機
3:35pm已經可以坐airport express往難波
車程才35mins
真係慳左好多時間

旅行期間
適逢yen @7.6
真係開心到震

 XX慶生之旅
今年同往年一樣
都是揀左去Osaka

不過今次有少少唔同
因為我安排了生日那天
會往和歌山白浜溫泉旅館慶祝

我和XX也是第一次去
心情很興奮

早在三月前已經book好哂
上網睇定d交通等
又再鄉下婆出城

今次之行
除了慶生外
還有任務要把橙盒帶回來
甚麼橙盒
請繼續看下去

與東京比較
大阪真的好方便

3pm下機
3:35pm已經可以坐airport express往難波
車程才35mins
真係慳左好多時間

旅行期間
適逢yen @7.6
真係開心到震



放低行李
已急不及待先往樓下高島屋逛逛

Afternoon tea @Afternoon Tea
最愛的果茶


之後當然去LC朝聖
花盆仔超級可愛


 5月13日父親節推出的Marseille Blue
高島屋先行發售


 Garden Party系列中
Nugmet色是最靚
可惜Sogo Thankful Week只有其他兩種色

天意弄人
咁即係一定要係日本買啦


 Namba Parks直營店
部份貨品是shop限定
所以必須在shop才揾到

新出的bb oval碟cute爆



引到我流哂口水的Bamix
可惜香港要用火牛
唯有放棄


 三越伊勢丹限定色
又引我


 高島屋B1
富澤商店


 春之恋也有全粒(全麥)粉
很想試下


 走粉

樂天已經預先order左10Kg
有法包粉,全粒包
仲有復刻版的春豐
真係未食都聞到香味

唔知捱唔捱到9月



另一邊的道具筋街(上海街)
lee間超市專售業務用
所有貨品大件夾抵食


 做包材料也很齊全


 買左少少



 上次食過鉄板神社

原來難波也開了分店
很就腳呢

最愛右邊那款露筍豬肉卷



 吃飽飽逛藥房
極力推介"美腿生輝"
今次再追加



YUMI之前send我coupon
所有貨品有10% off
真係好抵

Thanks YUMI



見有好多人排
又排埋一份

流心chesse cake
又真係好好味


 止住咳先
過兩日會去toretore市場


 牛丼


 烏冬


 Afternoon tea @Laduree JR大阪三越伊勢丹
大阪限定 - 哈密瓜macaroon
好香好好味


 5月份推出限定盒仔
又集


 XX話d匙扣HK貴咁多
又少款
而家yen又抵
叫我買定看門口
送禮唔駛傷腦筋


 擦膠好令令
應該唔捨得用


 登登登

卒之第一次親身見到Laduree化粧品
真係超級令


買左個花瓣胭脂


TC又有限定錶
Colorful Big Cat


 個盒成條魚好攪笑


日式意粉
好味


 旅行書介紹
Namba Parks內
專食煎豬扒
都唔錯


一風堂
同吉野家一樣
好味過HK好多
點解呢


 lee款乳酪飲品
HK Apita買要$9X
次次買都好肉赤

日本才4xx yen
咩事呀


lee款三文治
超級推介
好多款色又好味
次次去日本
我都要日日食


 除了便利店
而家好多百貨公司都有車仔檔


 不同地方也有不同特别版


 又係咁
落大雨
對鞋濕哂
要買鞋

上次買rain boot
今次買波鞋

誤打誤撞
入左ABC Mart
XX幫我揀左對NB
話粉紅色令

回港才知lee款係NB x ABC Mart别注版
東京好多地方已經断貨

又係天意


 Snoopy Town


 和歌山Kitty


 碟碟好得意


 C9比較鍾意逛Tokyu-hands
家品也逛了2粒鐘


 廁纸桶
Lilac色
忍唔住再買
已經有3個不同色了


 今次行李超額完成


 4箱已經30Kg


 今次要接的橙盒
當然是Chiffon Pink Buffet Set


橙盒仲有佢

都話過需要緣份
日日巡鋪日日行
到了第五天
卒之在神戶踫上
仲要係我想要的款色及size

又係天意


由於篇幅太長
和歌山白浜篇及神戶篇
下篇再講

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"