2013/08/02

Homemade Pasta

 自從11R裝修左個廚房後
多左好多空間做野
又多左好多儲物空間


於是個身就好痕
成日想去敗家
XX話我冇果樣整果樣



的確係冇果樣整果樣

繼自己做包包做pizza後
11R又有新攪作
自家做pasta做noodle
XX話咁以後唔駛出街食
慳番

其實今次都係被毒下才有這念頭
事緣有日
朋友仔whatsapp左張pasta machine嘅相比我

眼前一亮
雙眼發光
好令令的Rose Pink

Marcato
一個意大利品牌


專門出產pasta machine及配件
Atlas 150型號機身非常輕巧
比多士爐還要細小


 配上不同的cutter
就可以做出不同類型(寬度)的麵條


 這款是手動型號


最美是連手柄也是rose pink


香港citysuper也有此型號
可惜只有銀色
令我一直提不起購買意慾


當rose pink的出現
就唔駛再諗啦

 roller有9個寬度調較


 今次我揀左跟機的cutter
2mm spaghetti
&
3.5mm linguine

另有其他不同類型配件
可自行選配
例如
1mm capellini (angel hair)
10mm lasagnette
Ravioli


 另外仲買埋Marcato的drying rack


 好實正
有d似相機腳架


 polycarbonate物料製造


 清洗容易又唔怕發霉


 做完的麵條放上去吹乾
方便又衛生


前幾日收左貨後
已經急不及待開工


之前上youtube睇人教點用
由於第一次雞手鴨腳
冇認真影低相
下次會好好影低


第一次親手做的Anchovy linguine


真係好玩又好食
仲好滿足

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"