2012/10/24

日式銀鱈魚

 最近十分忙碌
其實應該說懶惰才對
點解?
因為我加入左"織女"行列
這個容後才談

所以很多時晚餐都只是打開冰箱
睇下有咩可以煮
最緊要快靚正
不過都要好好味架
話說有次見到冰箱有銀鳕魚
很想整西京燒
怎知又冇白味增
於是膽粗粗利用醬油代替
結果出奇地美味

由於這個魚算不上西京燒
所以我只叫佢做
日式銀鱈魚

lee個魚我已經做了很多次
XX也大讚


 銀鳕魚2片


 味醂25ml, 清酒30ml


 醬油30ml, 糖3茶匙


 先將所有調味混合
待糖溶解


 放下銀鳕魚


 放入雪櫃醃overnight


 印乾


 兩邊中火煎熟即可


 配冷麵


lee個配搭已經成為我的懶人餐呢

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"